ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Učenici 1.c razreda su zajedno s učiteljicom iz produženog boravka Mateom Bačić sudjelovali u eTwinning "Proljetnom projektu". U suradnji s drugim hrvatskim školama učenici su tijekom sedam tjedana upoznavali svoju okolinu; u školi i oko škole. Uočavali su osnovne motive: oblake, kuće, drveće, cvijeće i životinje.
Svaki tjedan (ukupno pet tjedana) se u razredu detaljnije razrađivala tema, s posebnim naglaskom na korelacije s nastavnim predmetima i međupredmetnim temama. Poveznice su se napravile s najmanje dva nastavna predmeta. Učenici su kroz različite načine prezentiranja i istraživanja o temi (pokusima, interpretacijom prikladnih književnih tekstova, učenjem o umjetnicima i njihovom doživljaju pojedinih motiva, stvaranjem matematičkih igara i slično) upoznavali okoliš, ali i učili o suradnji i timskom radu.
Na kraju projekta napravljena je evaluacija projekta, učenička samoprocjena i zaključci učitelja te je zaključeno kako je znatno vidljiv napredak između crteža u početnoj i završnoj fazi.
Učenici s uzbuđenjem iščekuju sljedeći eTwinning projekt.
Kako je projekt prošao možete pogledati na poveznici:
https://youtu.be/r6YW4BML39w