ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Učenici petih razreda naše škole sudjelovali su 10. i 12. studenoga u Međunarodnom istraživanju razvoja čitalačke pismenosti – PIRLS 2021. (eng. Progress in International Reading Literacy Study), i to u njegovoj elektroničkoj inačici (ePIRLS).
PIRLS je međunarodno istraživanje razvoja čitalačke pismenosti u materinskome jeziku (Progress in International Reading Literacy Study) Međunarodnoga udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement) koje se od 2001. godine provodi u petogodišnjim ciklusima na uzorku učenika četvrtih/petih razreda osnovne škole. Osnovna je svrha istraživanja na temelju analiza prikupljenih podataka unaprijediti čitalačke kompetencije poboljšavajući poučavanje i učenje čitanja.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja nositelj je istraživanja u Republici Hrvatskoj koja 2021. godine po drugi put sudjeluje u glavnome istraživanju i dobiva priliku usporediti postignuća učenika s onima iz 2011. godine te utvrditi desetogodišnje trendove na razini nacionalnoga obrazovnoga sustava i u međunarodnome kontekstu.
U ovom ciklusu sudjelovali su učenici iz više od 60 zemalja. Naša je škola jedna od dvjestotinjak slučajno odabranih škola u Republici Hrvatskoj.
Koordinatorica pripreme i provedbe istraživanja bila je Ivana Perić, prof. i str. suradnica knjižničarka, a provoditeljice ispitivanja bile su Antea Žaja, str. sur. logopedinja, te Sanda Vidić, str. sur. pedagoginja.
Zahvaljujemo svim učenicima sudionicima istraživanja, njihovim razrednicima i učiteljima i roditeljima na izvrsnoj suradnji i podršci pri provedbi istraživanja.