preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 679963
Ovaj mjesec: 5480
Ovaj tjedan: 1257
Danas: 114
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodno istraživanje čitalačke pismenosti PIRLS 2021
Autor: Ivana Perić, 13. 11. 2021.

Učenici petih razreda naše škole sudjelovali su 10. i 12. studenoga u Međunarodnom istraživanju razvoja čitalačke pismenosti – PIRLS 2021. (eng. Progress in International Reading Literacy Study), i to u njegovoj elektroničkoj inačici (ePIRLS).

PIRLS je međunarodno istraživanje razvoja čitalačke pismenosti u materinskome jeziku (Progress in International Reading Literacy Study) Međunarodnoga udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement) koje se od 2001. godine provodi u petogodišnjim ciklusima na uzorku učenika četvrtih/petih razreda osnovne škole. Osnovna je svrha istraživanja na temelju analiza prikupljenih podataka unaprijediti čitalačke kompetencije poboljšavajući poučavanje i učenje čitanja.


Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja nositelj je istraživanja u Republici Hrvatskoj koja 2021. godine po drugi put sudjeluje u glavnome istraživanju i dobiva priliku usporediti postignuća učenika s onima iz 2011. godine te utvrditi desetogodišnje trendove na razini nacionalnoga obrazovnoga sustava i u međunarodnome kontekstu.

U ovom ciklusu sudjelovali su učenici iz više od 60 zemalja. Naša je škola jedna od dvjestotinjak slučajno odabranih škola u Republici Hrvatskoj.

Koordinatorica pripreme i provedbe istraživanja bila je Ivana Perić, prof. i str. suradnica knjižničarka, a provoditeljice ispitivanja bile su Antea Žaja, str. sur. logopedinja, te Sanda Vidić, str. sur. pedagoginja.

Zahvaljujemo svim učenicima sudionicima istraživanja, njihovim razrednicima i učiteljima i roditeljima na izvrsnoj suradnji i podršci pri provedbi istraživanja.

 



Priloženi dokumenti:
Letak-PIRLS-2021.pdf (4.32 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju