ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
U petak. 1. travnja u školskoj knjižnici održana je radionica „Proširena stvarnost u učionici geografije“ u sklopu događaja „Noć Geografije“.
„Geo Night“ međunarodni je događaj koji se odvija 1.travnja 2022. godine diljem svijeta a promoviraju ga organizacije EUGEO ( Association of European Geographial Societies) i IGU ( International Geographic Union). Geo Night je inicijativa koju su prvi puta predložili CNFG ( Francuski nacionalni geografski odbor) na nacionalnoj razini 2017. godine, a od 2018. se inicijativa proširila na cijeli svijet.
Ove godine je u Hrvatskoj prijavljeno i održano dvadesetak aktivnosti sa zanimljivim geografskim temama.
Profesorica Renata Cvetkoski održala je radionicu „ Proširena stvarnost u učionici geografije“ na kojoj su prisustvovali učenici 5. b razreda te kolegice Anita Šimac i Ivana Perić.
Događaj je obuhvaćao interaktivnu prezentaciju i radionicu koja predstavlja dobrobiti korištenja proširene stvarnosti u učionici i uključuje praktični rad unutar radionice. Sudionici su otkrivali i istražili načine i alate u učenju geografije kroz proširenu stvarnost uz korištenje napredne tehnologije i aplikacije CleverBooks Geography. Svaki učenik je dobio zahvalnicu za sudjelovanje na radionici.
Cilj radionice je poučiti učenike i ostale sudionike o dobrobitima korištenja proširene stvarnosti u poučavanju te predstaviti alate i metode koji čine učenje geografije interaktivnim te tako potaknuti uključivanje učenika u višestruko lakše razumijevanje geografije. Eksperimentirajući i koristeći interaktivne mogućnosti koje nude AR ( Augmented Reality) tehnologije učitelji mogu poboljšati doživljaj u učionici poučavajući djecu novim vještinama i inspirirajući ih novim idejama. Na ovaj način učenici postaju vrlo zainteresirani za otkrivanje i istraživanje geografije.
Fotogalerija: GEO NIGHT