preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 679963
Ovaj mjesec: 5480
Ovaj tjedan: 1257
Danas: 114
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Proljeće i Uskrs u produženom boravku
Autor: Vera Rakvin, 3. 4. 2023.

Učenici 1. a, 1. b i 3. a razreda obilježili su dolazak proljeća likovnim radovima. Jedna od tehnika koju su učenici primijenili s učiteljicom Ivanom Batur je grataž (franc. grattage), nacrtali su proljetnu livadu ili neobičan cvijet. Za drugi likovni rad koristili su crni flomaster, vodene bojice i kolaž papir. Najveći interes su pokazali za tehniku grataž kojom će se rado ponovno poslužiti. 

 

Fotogalerija: Proljeće u produženom boravku

                      Uskrs u produženom boravku

 


Uskrs u produženom boravku

Učenici 1. a, 1. b i 3. a razreda obilježili su dolazak Uskrsa likovnim radovima. Tema rada bila je pisanica koju su ukrasili na različite načine. Za likovni rad su koristili flomastere. Prvo su crnim flomasterom ukrasili pisanicu raznim crtežima i grafomotoričkim vježbama, a zatim su bojili flomasterima u boji. Pojedini su  učenici izrazili želju da ukrase i po dvije pisanice. 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju