ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
U četvrtak, 20. rujna u 12.00 sati u Kneževoj palači u Zadru pozvanim su predstavnicima srodnih ustanova iz Zadarske županije,Splita i Zagreba te zainteresiranoj javnosti predstavljeni rezultati dvogodišnjeg Erasmus + projektaThe New Educations In Promoting Transversal Skills u koji se, uz osam europskih ustanova, uključila i OŠ Petra Preradovića.
Projekt u Petru
Članovi užeg projektnoga tima OŠ Petra Preradovića, u sastavu: Anita Šimac, glavna koordinatorica, Renata Cvetkoski i Ivana Perić, rad na dvogodišnjem projektu New Educations službeno su započeli 1. listopada 2016. godine te je završno predstavljanje službeno predstavljanje glavnih rezultata Projekta.
Devet je partnerskih ustanova sudjelovalo u Projektu, i to su: Edulife, Craiova, Rumunjska; Manisa Social Sciences High school, Manisa, Turska; DEMA (Departament d'Estudis dels Medis Actuals), Barcelona, Španjolska; Osnovna škola Petra Preradovića, Zadar, Hrvatska; Liceo Attilio Bertolucci, Parma, Italija; ATIT, Leuven, Belgija; Liceum Ogolnoksztalcace w Wieliczce, Wieliczka, Poljska; Scoala Gimnaziala Ghindeni, Rumunjska te Liceul Tehnologic de Transporturi Auto, Craiova, Rumunjska.
The New Educations in Promoting Transversal Skills – nov je pristup u razvoju transverzalnih vještina stjecanjem znanja vezanih uz "nova obrazovanja" kao što su obrazovanje za okoliš, mir, zdravlje, demokraciju, komunikaciju i masovne medije, poduzetništvo, građanstvo, slobodno vrijeme i osobni razvoj.
Koncept ''novih obrazovanja“ pokrenuo je rumunjski učitelj, pedagog i sveučilišni profesor George Vaideanu 1988. godine kako bi ukazao na važnost uključivanja obrazovnog sustava u popularizaciju suvremenih svjetskih problema s ciljem pronalaženja mirnih i održivih rješenja.
Dva su glavna, komplementarna i prenosiva rezultata rada i suradnje svih devet partnera u ovom Projektu: digitalni metodički priručnik novih obrazovanja za učitelje i stručne suradnike (The New Educations Methodological Guide ) i dodatak priručniku (The New Educations Course) koji pruža teoretsku i pedagošku podlogu za primjenu novoobrazovnog pristupa razvoju transverzalnih vještina učenika na svim obrazovnim stupnjevima i u svim predmetnim područjima. Priručnik sadrži metodičke smjernice za provedbu devet ''novih obrazovanja'' raspoređenih u devet modula. Svaki partner osmislio je jedno područje novih obrazovanja, tj. modul i njegove radionice, pa Priručnik sadrži i primjere dobivenih rezultata nakon izvedbe radionica u partnerskim školama.
The New Educations Methodological Guide i The New Educations Course dostupni su na mrežnoj stranici Projekta (URL: http://www.new-educations.eu/article/new-educations-publishes-its-course-and-guide-developing-transversal-skills-students