ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
U skolpu Projekta Goethe Instituta DLL4 (Učiti i podučavati njemački jezik), učenici sedmih razreda koji pohađaju nastavu njemačkog jezika sudjelovali su sa svojom predmetnom učiteljicom, Nediljkom Nekić u jednom dijelu prije spomenutog projekta.
Pisanje sastava nije najdraža aktivnost učenicima koji uče neki strani jezik pa tako ni onima koji uče njemački jezik, ali sudjelovanjem u Projektu učenici su otkrili jednu novu dimenziju u tom području – pisanje sastava može biti zabavno, jednostavno i brzo. Naime, na jednom satu njemačkog jezika pod vodstvom predmetne učiteljice, a u prisutnosti promatrača, provedeno je istraživanje kako kolaborativno pisanje može olakšati učenicima taj zahtjevan zadatak. Učenici su u završnom dijelu sata imali zadatak napisati sastav na zadanu temu.
Kroz aktivnost kolaborativnog pisanja sastava ostvareni su svi zadani ciljevi, a onaj koji je posebno došao do izražaja je odgojni cilj: potaknuti učenike na zajedničkim snagama, pomažući jedni drugima, ostvare nešto što im često predstavlja poteškoću i nerado to čine.
U Projektu je sudjelovalo više škola u gradu Zadru.
Rezultati su bili jako zanimljivi, a prezentirani su virtualnim putem voditeljici Projekta i predstavnici Goethe Instituta u Zagrebu. Naime, svi premetni učitelji-sudionici u projektu su nakon provedenog istraživanja, prezentirali rezultate na dvije video konferencije (preko Adobe Connect-a, Skype-a).
Predstavnici Goethe Instituta prezentirat će prikupljene rezultate i na internacionalnoj razini.