ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Kako digitalni mediji mogu biti korisni u nastavi stranih jezika, dokazuje istraživanje koje je provedeno na jednom satu njemačkog jezika. Istraživanje je provedeno u grupi učenika 5.c razreda koji pohađaju nastavu njemačkog jezika.
Istraživanje je dio projekta koje provodi Goethe Institut u kojem se, između ostalog, istražuje kako učenicima olakšati izražavanje na stranom jeziku i potaknuti njihovu motivaciju i samostalnost u učenju.
Učenicima učenje pomoću različitih alata nije ništa novo, ali provesti to na jedan način koji dosada nisu upoznali, bilo je jako zanimljivo. Naime, učenici su imali zadatak kreirati svoj „Voki“ (www.voki.com) i prezentirati ga razredu.
Rezultati su pokazali sljedeće:
100% učenika odgovorili su da im je zadatak bio zanimljiv
30% učenika odgovorilo je da im je učiteljica morala samo povremeno pomagati
70% učenika odgovorilo je da im je učiteljica morala samo objasniti zadatak
100% učenika odgovorio je da se na ovaj način mogu lakše izraziti
Promatrač je utvrdio da je učenicima zadatak bio jasan, zanimljiv, te da je cilj u okvirima nastavne jedinice postignut.
Nediljka Nekić, prof.
Fotogalerija: Digitalni mediji na nastavi njemačkog jezika