preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 636336
Ovaj mjesec: 3947
Ovaj tjedan: 864
Danas: 5
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Digitalni mediji na nastavi njemačkog jezika
Autor: Ivica Stanić, 29. 4. 2019.

Kako digitalni mediji mogu biti korisni u nastavi stranih jezika, dokazuje istraživanje koje je provedeno na jednom satu njemačkog jezika. Istraživanje je provedeno u grupi učenika  5.c razreda koji pohađaju nastavu njemačkog jezika.

Istraživanje je dio projekta koje provodi Goethe Institut u kojem se, između ostalog,  istražuje kako učenicima olakšati izražavanje na stranom jeziku i potaknuti njihovu motivaciju i samostalnost u učenju.


Učenicima učenje pomoću različitih alata nije ništa novo, ali provesti to na jedan način koji dosada nisu upoznali, bilo je jako zanimljivo. Naime, učenici su imali zadatak kreirati svoj „Voki“ (www.voki.com) i prezentirati ga razredu.

Rezultati su pokazali sljedeće:

100% učenika odgovorili su da im je zadatak bio zanimljiv

30% učenika odgovorilo je da im je učiteljica morala samo povremeno pomagati

70% učenika odgovorilo je da im je učiteljica morala samo objasniti zadatak

100% učenika odgovorio je da se na ovaj način mogu lakše izraziti

Promatrač je utvrdio da je učenicima zadatak bio jasan, zanimljiv, te da je cilj u okvirima nastavne jedinice postignut.

 

Nediljka Nekić, prof.

 

Fotogalerija: Digitalni mediji na nastavi njemačkog jezika





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju