preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 679963
Ovaj mjesec: 5480
Ovaj tjedan: 1257
Danas: 113
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning nacionalna oznaka kvalitete za STEM projekte
Autor: Ivana Perić, 1. 10. 2019.

Učiteljica matematike Anita Šimac vodila je dva STEM projekta prošle godine koja su dobila eTwinning nacionalnu oznaku kvalitete.

Naime, eTwinning nacionalna oznaka kvalitete priznanje je učiteljima i 
školama za visoku razinu rada na eTwinning aktivnostima. Za učenike, 
ovo je poticaj i nagrada za uloženi trud, a za škole je to javno priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini. Nacionalna služba za podršku (NSS) ocjenjuje prijave za nacionalnu oznaku kvalitete.


Projekti S.O.S. with STEM i STEM in cultural heritage dobili su ovo 
priznanje zbog:
1. pedagoške inovacije i kreativnosti
2. integracije projekta u kurikulum (aktivnosti, sadržaje, ciljeve)
3. komunikacije i razmjene među partnerskim školama (razmjene 
iskustava i obrazovnih materijala među partnerskim školama)
4. suradnje partnerskih škola (planiranje, koordinacija i procjena na 
razini učitelja partnerskih škola)
5. kreativne uporabe IKT alata u metodologiji i izradi sadržaja, 
promatrano u odnosu na dob učenika i kontekst škole
6. rezultate, učinak i dokumentiranje.

Projekt nije izolirani događaj, već sastavni dio školskih aktivnosti i obrazovnih ciljeva škole, uključujući i ostale inicijative koje škola provodi u suradnji s 
lokalnom zajednicom. Aspekti projekta mogu poslužiti kao model i 
primjer dobre prakse za ostale učitelje. Procedure su jasne i dobro 
dokumentirane, stoga ih je moguće ponoviti. Projektni rezultati imaju 
zamjetan učinak te obrazovnu i pedagošku relevantnost.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju