ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Učiteljica matematike Anita Šimac vodila je dva STEM projekta prošle godine koja su dobila eTwinning nacionalnu oznaku kvalitete.
Naime, eTwinning nacionalna oznaka kvalitete priznanje je učiteljima i
školama za visoku razinu rada na eTwinning aktivnostima. Za učenike,
ovo je poticaj i nagrada za uloženi trud, a za škole je to javno priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini. Nacionalna služba za podršku (NSS) ocjenjuje prijave za nacionalnu oznaku kvalitete.
Projekti S.O.S. with STEM i STEM in cultural heritage dobili su ovo
priznanje zbog:
1. pedagoške inovacije i kreativnosti
2. integracije projekta u kurikulum (aktivnosti, sadržaje, ciljeve)
3. komunikacije i razmjene među partnerskim školama (razmjene
iskustava i obrazovnih materijala među partnerskim školama)
4. suradnje partnerskih škola (planiranje, koordinacija i procjena na
razini učitelja partnerskih škola)
5. kreativne uporabe IKT alata u metodologiji i izradi sadržaja,
promatrano u odnosu na dob učenika i kontekst škole
6. rezultate, učinak i dokumentiranje.
Projekt nije izolirani događaj, već sastavni dio školskih aktivnosti i obrazovnih ciljeva škole, uključujući i ostale inicijative koje škola provodi u suradnji s
lokalnom zajednicom. Aspekti projekta mogu poslužiti kao model i
primjer dobre prakse za ostale učitelje. Procedure su jasne i dobro
dokumentirane, stoga ih je moguće ponoviti. Projektni rezultati imaju
zamjetan učinak te obrazovnu i pedagošku relevantnost.