2018-12-12 08:18:24 Kolaborativno pisanje U skolpu Projekta Goethe Instituta DLL4 (Učiti i podučavati njemački jezik), učenici sedmih razreda koji pohađaju nastavu njemačkog jezika sudjelovali su sa svojom predmetnom učiteljicom, Nediljkom Nekić u jednom dijelu prije spomenutog projekta. Pisanje sastava nije najdraža aktivnost učenicima koji uče neki strani jezik pa tako ni onima koji uče njemački jezik, ali sudjelovanjem u Projektu učenici su otkrili jednu novu dimenziju u tom području – pisanje sastava može biti zabavno, jednostavno i brzo. Naime, na jednom satu njemačkog jezika pod vodstvom predmetne učiteljice, a u prisutnosti promatrača, provedeno je istraživanje kako kolaborativno pisanje može olakšati učenicima taj zahtjevan zadatak. Učenici su u završnom dijelu sata imali zadatak napisati sastav na zadanu temu. Kroz aktivnost kolaborativnog pisanja sastava ostvareni su svi zadani ciljevi, a onaj koji je posebno došao do izražaja je odgojni cilj: potaknuti učenike na zajedničkim snagama, pomažući jedni drugima, ostvare nešto što im često predstavlja poteškoću i nerado to čine. U Projektu je sudjelovalo više škola u gradu Zadru. Rezultati su bili jako zanimljivi, a prezentirani su virtualnim putem voditeljici Projekta i predstavnici Goethe Instituta u Zagrebu. Naime, svi premetni učitelji-sudionici u projektu su nakon provedenog istraživanja, prezentirali rezultate na dvije video konferencije (preko Adobe Connect-a, Skype-a). Predstavnici Goethe Instituta prezentirat će prikupljene rezultate i na internacionalnoj razini. |
Osnovna škola Petra Preradovića Zadar |