ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Projekt od siječnja 2021.god.
Autori: A.Šimac i M.Borghesan (Italija)
U projektu sedmaši istražuju mnogokute u prirodi i u našim gradovima. Posebno će se posvetit šesterkoutima u prirodi (pčelinje saće) i sljedećimj Globalnim ciljevima održivog razvoja: 12, 13 i 15.
Kroz istraživanje vizualne prisutnosti matematike u našim gradovima i prirodi i primjenom stečenih znanja, učenici će razviti mnoge matematičke kompetencije, koristiti primjere iz realnog svijeta za opis geometrijskih sadržaja i povezati matematiku i stvaran svijet.
Promotrit će i istražit sve što je vezano uz konstrukciju pčelinjeg saća.
Ima li kakve veze oblik saća s potrošnjom gradivnog materijala?
Zbog čega je ono baš oblika šesterokuta?
Pokušat će doznati dimenzije pravog pčelinjeg saća i odredit zbog čega se tvrdi da je šesterokut najekonomičniji od svih geometrijskih likova.