preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
Tražilica
Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2016./2017.

 

Školski kalendar

Kalendar
« Veljača 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

RSS Reader
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 248240
Ovaj mjesec: 1891
Ovaj tjedan: 551
Danas: 43

Hrabri telefon

Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.

Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.05

13.10 - 13.50


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.05

19.10 - 19.50

QBASIC
Informatika

Informatika 

Školska godina 2017./2018.


MOVIE MAKER - download


PROGRAMIRANJE - QBASIC

Pruzmite:  QBASIC64

ZADACI ZA VJEŽBU


Povijesni razvoj računala


Informatika je izborni predmet za učenike od petog do osmog razreda.

Predmet Informatika treba omogućiti učenicima upoznavanje s informacijskom i komunikacijskom tehnologijom.
Nastavni sadržaji iz područja informacijske i komunikacijske tehnologije moraju učenicima omogućiti: stjecanje umijeća uporabe današnjih računala i primjenskih programa (vještine), upoznavanje s osnovnim načelima i idejama na kojima su sazdana računala odnosno informacijska i komunikacijska tehnologija (temeljna znanja) te razvijanje sposobnosti za primjene informacijske i komunikacijske tehnologije u različitim primjenskim
područjima (rješavanje problema).
Umijeća, temeljna znanja i rješavanje problema tri su sastavnice obrazovnoga procesa koje se mogu razmatrati i djelomično odvojeno, ali tek njihovo međusobno prožimanje dat će učenicima dobru podlogu za buduće cjeloživotno učenje.

Ciljevi i zadaće predmeta informatika


Pregled nastavnih cjelina od 5. do 8. razreda

NHOS - Nastavni plan i program
Vještine 21. stoljeća

Skupina od 250 istraživača iz preko 60 institucija diljem svijeta kategorizirala je vještine 21. stoljeća u 4 kategorije:

  • Načini razmišljanja: Kreativnost, kritičko razmišljanje, rješavanje problema, odlučivanje i učenje.
  • Načini rada: Komunikacija i suradnja.
  • Alati za rad: Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT) i informatička pismenost.
  • Vještine za život: Državljanstvo, život i karijera, te osobna i društvena odgovornost.

 

U ranoj dobi, učenici mogu početi razvijati misaone procese i sklonosti koje će s vremenom rasti u set vještina koje su potrebne ne samo da koriste tehnologiju nego za stvaranje budućih tehnologija. Poznato kao računalno razmišljanje, ove vještine uključuju:

  • Logično organiziranje i analiziranje podataka;
  • Prikazivanje podataka preko apstrakcija, kao što su modeli i simulacije;
  • Automatizacija rješenja kroz niz koraka;
  • Prepoznavanje, analiziranje i implementiranje mogućih rješenja s ciljem
    postizanja najučinkovitijih kombinacija koraka i resursa;
  • Generaliziranje i prijenos tog procesa rješavanja problema na razne
    probleme;
  • Formuliranje problema na način koji omogućuje korištenje računala i drugih alata
    kako bi ih riješili.
preskoči na navigaciju