preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
Tražilica
Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2016./2017.

 

Školski kalendar

Kalendar
« Travanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

RSS Reader
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 256452
Ovaj mjesec: 2843
Ovaj tjedan: 209
Danas: 127

Oglasna ploča

► Tjedni menu 23.4.–27.4.


INDIVIDUALIZIRANI ODGOJNO OBRAZOVNI PROGRAM  - obrazac


PLAN NABAVE 2018 


 Poziv na dostavu ponude zaštitara za 2017 

- Odluka -


JAVNI NATJEČAJ:

► ZAKUP ŠKOLSKE SPORTSKE DVORANE I UČIONICA 


POZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZHZD

Odluka o odabiru


Statut 2016.

Izmjene i dopune statuta


POZIV ZA DOSTAVU PONUDA - KNJIŽNICA

- Prilog

Odluka o odabiru


POZIV ZA DOSTAVU PONUDA

Prilog 


INFORMATIVNI RAZGOVORI S RODITELJIMA 2017./2018.


Procedure o uvjetima sklapanja ugovora


Procedura naplate prihoda


Hitne intervencije


Tablica procedura


Procedura stvaranja ugovornih obveza


Financijsko izvješće za 2016-u godinu

Bilješke uz financijsko izvješće


Financijsko izvješće za 2017-u godinu

Bilješke uz financijsko izvješće


ŠKOLSKI KURIKUL 2017. /2018.


Godišnji plan i program rada 2017./2018.


Školski kurikul - Obrazac


Etički kodeks 2015


Izvedbeni plan i program Građanskog odgoja i obrazovanja


KURIKULUM GRAĐANSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA


Program međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Građanskog odgoja i obrazovanja za osnovne i srednje škole


Nastavni plan i program zdravstvenog odgoja


KRITERIJ ZA OCJENJIVANJE VLADANJA


Pravilnik o kućnom redu


PRAVILNIK O RADU


Pravilnik o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta


Poslovnik o radu školskih vijeća


CARNetove usluge za učenike osnovnih škola


Pravilnik o zaštiti od požara


Pravilnik o zaštiti na radu


Prijepis ocjena


Obrazac poziva za organizaciju jednodnevne izvanučioničke nastave


 

Hrabri telefon

Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.

Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.05

13.10 - 13.50


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.05

19.10 - 19.50

QBASIC
Informatika

Informatika 

Školska godina 2017./2018.


MOVIE MAKER - download


PROGRAMIRANJE - QBASIC

Pruzmite:  QBASIC64

ZADACI ZA VJEŽBU


Povijesni razvoj računala


Informatika je izborni predmet za učenike od petog do osmog razreda.

Predmet Informatika treba omogućiti učenicima upoznavanje s informacijskom i komunikacijskom tehnologijom.
Nastavni sadržaji iz područja informacijske i komunikacijske tehnologije moraju učenicima omogućiti: stjecanje umijeća uporabe današnjih računala i primjenskih programa (vještine), upoznavanje s osnovnim načelima i idejama na kojima su sazdana računala odnosno informacijska i komunikacijska tehnologija (temeljna znanja) te razvijanje sposobnosti za primjene informacijske i komunikacijske tehnologije u različitim primjenskim
područjima (rješavanje problema).
Umijeća, temeljna znanja i rješavanje problema tri su sastavnice obrazovnoga procesa koje se mogu razmatrati i djelomično odvojeno, ali tek njihovo međusobno prožimanje dat će učenicima dobru podlogu za buduće cjeloživotno učenje.

Ciljevi i zadaće predmeta informatika


Pregled nastavnih cjelina od 5. do 8. razreda

NHOS - Nastavni plan i program
Vještine 21. stoljeća

Skupina od 250 istraživača iz preko 60 institucija diljem svijeta kategorizirala je vještine 21. stoljeća u 4 kategorije:

  • Načini razmišljanja: Kreativnost, kritičko razmišljanje, rješavanje problema, odlučivanje i učenje.
  • Načini rada: Komunikacija i suradnja.
  • Alati za rad: Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT) i informatička pismenost.
  • Vještine za život: Državljanstvo, život i karijera, te osobna i društvena odgovornost.

 

U ranoj dobi, učenici mogu početi razvijati misaone procese i sklonosti koje će s vremenom rasti u set vještina koje su potrebne ne samo da koriste tehnologiju nego za stvaranje budućih tehnologija. Poznato kao računalno razmišljanje, ove vještine uključuju:

  • Logično organiziranje i analiziranje podataka;
  • Prikazivanje podataka preko apstrakcija, kao što su modeli i simulacije;
  • Automatizacija rješenja kroz niz koraka;
  • Prepoznavanje, analiziranje i implementiranje mogućih rješenja s ciljem
    postizanja najučinkovitijih kombinacija koraka i resursa;
  • Generaliziranje i prijenos tog procesa rješavanja problema na razne
    probleme;
  • Formuliranje problema na način koji omogućuje korištenje računala i drugih alata
    kako bi ih riješili.
preskoči na navigaciju