U petak, 11. travnja, učenici sedmih razreda naše škole na poseban su način obilježili Međunarodni dan društvenih igara – kroz sat matematike pun smijeha, znanja i timskog duha.
U sklopu međunarodnog eTwinning projekta Mathematical Board Games, u kojem već šest mjeseci surađuju s vršnjacima iz Francuske i Portugala, naši su učenici samostalno osmišljavali društvene igre s matematičkim sadržajem. Cilj projekta bio je povezati učenje matematike s kreativnim izražavanjem i razvojem socijalnih vještina.
Završne inačice igara učenici su s ponosom odigrali upravo na Međunarodni dan društvenih igara. Kroz dvije igre temeljene na poznatim konceptima Alias i Dixit, učenici su provjeravali svoje znanje o mnogokutima. Podijeljeni u grupe, natjecali su se u opisu matematičkih pojmova i povezivanju matematičkih ideja s apstraktnim ilustracijama, pokazujući pritom koliko su kreativni i koliko dobro vladaju gradivom.
Dok su jedni igrali Alias i Dixit, drugi su se zabavljali uz matematičku verziju igre Pogodi tko sam, u kojoj su pogađali slavne matematičare – iz Starog vijeka i iz moderne europske povijesti matematike.
Posebno zanimanje izazvala je i igra Metrom po Europi, društvena igra koju su osmislile učiteljice Renata Cvetkoski i Anita Šimac, a kroz koju su učenici putovali zamišljenom mrežom europskih gradova i drugih geografskih destinacija, rješavali zadatke iz opće kulture, geografije i matematike, te pokazali znanje, brzinu i snalažljivost u timskom radu.
Ovakav način učenja pokazao se kao odlična prilika za ponavljanje i utvrđivanje znanja na zabavan i motivirajući način. Vesela atmosfera, suradnja i zdravo natjecanje učinili su ovu aktivnost pravim primjerom kako matematika može biti zanimljiva, kreativna i – igra!