TIM ZA KVALITETU OŠ PETRA PRERADOVIĆA ZADAR

Obrazovni sustav izuzetno je važan segment društvenog funkcioniranja, a njegova kvaliteta utječe na sva područja društva i na osobni razvoj pojedinca. Kvaliteta obrazovanja unaprjeđuje se i poboljšanjem kvalitete svake pojedinačne škole. Kako bi škole mogle poboljšati svoju kvalitetu, važno je utvrditi početno stanje, odabrati razvojne ciljeve i sustavno raditi na njihovu ostvarenju.

U procesu utvrđivanja stanja i odabira prioriteta, od izuzetne je pomoći samovrednovanje kao općeprihvaćeni proces u mnogim zemljama. Samovrednovanje polazi od ideje da svi oni koji sudjeluju u životu škole (učitelji i ostali djelatnici škole, učenici, njihovi roditelji, lokalna zajednica,…) najbolje poznaju prilike u školi, da su najkompetentniji za pronalaženje jakih strana škole, ali i za utvrđivanje mogućih nedostataka te da zajedničkim djelovanjem mogu utvrditi, a onda i ostvariti, važne ciljeve za unaprjeđenje kvalitete svoje škole.

Samovrednovanje škola je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.

Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:

• Koliko je dobra naša škola?

 • Kako to znamo?

• Što učiniti da budemo još bolji?

Svrha je samovrednovanja:

• potaknuti otvorenu raspravu o kvaliteti odgoja i obrazovanja na razini škole sa svim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa (učitelji, roditelji, učenici…) te dobiti njihovo mišljenje o mogućim strategijama unaprjeđenja kvalitete

• uvidjeti koje su jake strane i koja područja rada treba unaprijediti

• razviti realističan i efikasan plan razvoja kao i strategiju za unaprjeđenje kvalitete rada škole koji će postati dio godišnjega plana rada škole

• omogućiti školi da na temelju razvojnoga plana nastavi sustavno praćenje kvalitete rada škole

Školska godina 2021./2022.

U našoj školi, Školski tim za kvalitetu broji 11 zaposlenika Škole

Ravnatelj: Ante Barać

Voditeljica Tima za kvalitetu: Sandra Vidić

Članovi Tima za kvalitetu:   Ana Rodin,

         Anita Šimac,

         Branka Milardović,

         Ivana Perić,

         Nediljka Nekić,

         Renata Cvetkoski,

         Snježana Lovraković,

         Višnja Klobučar,

         Zdravka Gunjević.

Nakon provedenog anketiranja učitelja, roditelja i učenika tijekom lipnja i srpnja 2021. godine Tim za kvalitetu je na sjednici Učiteljskog vijeća 4. listopada iznio dobivene rezultate i analizu. Učiteljice Snježana Lovraković i Renata Cvetkoski su prisutnima izložili obrađene statističke podatke, ali i razvojne ciljeve te prijedloge za poboljšanje kvalitete škole. Osim novih prijedloga navedeni su projekti u kojima kao škola već sudjelujemo poput e-Twinning projekta, Wakelet škole, Steam tjedna, Erasmus projekata, Arete pilot projekta, Školski projekt: Godina čitanja, PIRLS istraživanje itd.

Skip to content