Datum objave: 6. travnja 2025.
Kategorija: Naslovnica

Posjet Narodnom muzeju

tra 6, 2025 | Naslovnica

U sklopu provedbe projekta „Widespread School: Innovating Teaching Approaches Outside the Classroom”, skraćenog naziva Widespread School, održana je prva radionica u nizu od pet planiranih.

Učenici 5.b razreda, zajedno s profesoricom Anitom Šimac, posjetili su Narodni muzej u petak, 4. travnja. Viša kustosica pedagoginja Narodnog muzeja Zadar, Lucija Sekula, pripremila je niz zanimljivih aktivnosti.

Radionica je započela stručnim vodstvom stalne izložbe „Šest salonskih priča“, koja prikazuje povijest Zadra kroz šest različitih povijesnih razdoblja, pri čemu je svako razdoblje predstavljeno u zasebnoj prostoriji (salonu). Učenici su pozorno slušali i bilježili najzanimljivije podatke u dnevnik terenske nastave. Cilj učeničkog dnevnika je da se tijekom svake radionice bilježe opažanja, misli i osjećaji u bilo kojem umjetničkom obliku.

Nakon stručnog vodstva, učenici su postali tajni agenti Narodnog muzeja. Igra koja je slijedila bila je natjecateljskog karaktera. Učenici su dobili radne listiće s mnogobrojnim zagonetkama za rad u grupama . Zagonetke su rješavali uz zadana  pravila s ciljem da u što kraćem roku točno odgovore na sva postavljena pitanja.

Nakon dvosatne radionice, učenici su dobili domaći rad, i to matematički. Uz pomoć stečenog znanja koje su zapisali u svojim dnevnicima, učenici se trebaju prisjetiti geometrijskih obilježja unutar svog omiljenog salona:

  • Kako su prostori bili podijeljeni — jesu li bili simetrični ili asimetrični?
  • Prisjećaju li se geometrijskih oblika u namještaju, prozorima i slikama (npr. pravokutnici, kvadrati, krugovi)?
  • Kada bi kreirali vlastitu prostoriju, bi li to mogli učiniti koristeći isključivo geometrijske oblike?

Na sljedećem satu matematike učenici će dobiti zadatak da osmisle matematičku priču koja se temelji na postavu jednog salona ili umjetničkom djelu sa izložbe.  Priča  treba uključivati matematičke elemente poput razlomaka, geometrije ili računanja vremena. Veselimo se novim matematičkim izazovima i zanimljivim aktivnostima koje nas očekuju u Narodnom muzeju, ali uskoro slijedi nova radionica i posjet Odjelu ekologije agronomije i akvakulture, Sveučilišta u Zadru. Svaka nova radionica ne samo da obogaćuju naše znanje, već nas i potiče na kreativno razmišljanje i istraživanje. 

” Široko rasprostranjena škola: inovativni pristupi podučavanju izvan učionice” europski je projekt financiran od strane programa Erasmus+. Vodi ga općina Reggio Emilia u Italiji , uključuje sedam partnera iz Italije, Španjolske, Hrvatske i Finske, s različitim vještinama u školskom i obrazovnom sektoru: Općina Reggio Emilia, Zaklada za djecu Reggio, Sveučilište Modena i Reggio Emilia, Grad Zadar, Saunalahti škola Espoo, Carme Auguet School of Girona i Sveučilište u Gironi.

Pročitajte još

Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

U svrhu jačanja sigurnosnih mjera u školama Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.  Dana 7. siječnja 2025. godine ravnatelj OŠ Petra Preardovića g. Ante Barać donio je nova sigurnosna pravila...

Termini pregleda prije upisa u osnovnu školu

Termini pregleda prije upisa u osnovnu školu

Poštovani roditelji, postupak utvrđivanja psihofizičke zrelosti za upis u prvi razred uključuje sistematski pregled, testiranje u školi te laboratorijske pretrage urina i krvi. U prilogu ove vijesti nalazi se tablica s terminima pregleda školskih obveznika te dodatni...

Filmska popodneva u OŠ Petra Preradovića

Filmska popodneva u OŠ Petra Preradovića

12. i 13 ožujka u Područnoj školi Kožino te u Matičnoj školi OŠ Petra Preradovića održana su filmska popodneva. Sudjelovali su učenici četvrtih, petih i šestih razreda koji pohađaju nastavu njemačkoga jezika. Na programu je bio film „Anton und Pünktchen“. Zajedno sa...

Skip to content