ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Zlatna večer matematike je javni događaj otvoren za sve ljubitelje matematike. Na ovom događanju mogu sudjelovati djeca vrtićke dobi, učenici, studenti, roditelji i svi oni koji u matematici prepoznaju izazov.
Od 2013. godine AZOO podružnica Split (viša savjetnica Antonela Czwik) i voditelji županijskih stručnih vijeća organiziraju ovu manifestaciju, a ovogodišnje teme su :
Matematika, umjetnost i kreativnost
Metar - Obilježavanje 150. obljetnice uvođenja metra kao mjerne jedinice.
Ovogodišnja manifestacija održana je 3. prosinca u popodnevnim i večernjim satima u prekrasnim prostorima Dvije palače.
Učenice naše škole, Petra Šoša, Petra Kukavica, Lili Pešušić, Nina Ivoš, Marija Teha Jurić iz 8.b razreda te Nika Melada i Sara Dešpoja iz 8.c razreda zajedno s mentoricama profesoricama Renatom Cvetkoski i Anitom Šimac, održale su jednu od 13 radionica.
Naziv njihove radionice je Metrom po Europi čiji sadržaj je vezan za društveno edukativnu igru koja povezuje geografiju i matematiku. Sudionici su provjerili svoje znanje uz više od 300 pitanja vezani za matematiku i geografiju.
Ciljevi igre su povezati matematičke i geografske vještine kroz interaktivnu i zabavnu aktivnost. Matematički, igra potiče precizna mjerenja, računanje udaljenosti, pretvorbu jedinica i razumijevanje skala. Geografski, učenici upoznaju europske gradove, znamenitosti i prirodne fenomene te razvijaju orijentaciju na karti i razumijevanje geografskih prostornih odnosa. Kroz timski rad, igra spaja teorijsko znanje s praktičnom primjenom i potiče istraživački duh.