preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
Tražilica
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 689909
Ovaj mjesec: 8560
Ovaj tjedan: 1325
Danas: 55
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

 

Mathematical Pathways of Sustainable Goals

Cilj ovog projekta je istražiti vezu između Održivih ciljeva razvoja i matematike. Kroz istraživanje, analizu podataka i aktivnosti rješavanja problema, učenici će razumjeti ulogu matematike u promicanju održivih praksi i odgovorne potrošnje te na taj način povezati Cilj održivog razvoja 12 (Odgovorna potrošnja i proizvodnja).

Ciljevi:

Detaljno istražiti Ciljh održivog razvoja 12 (Odgovorna potrošnja i proizvodnja) i njegovu važnost u stvaranju održivih zajednica.

Razumjeti smisao i značaj odgovorne potrošnje, uključujući smanjenje otpada, recikliranje i metode održive proizvodnje.

Prikupiti informacije o praksi odgovorne potrošnje i njihovom utjecaju na okoliš.

Istražiti kako se matematika može koristiti za mjerenje i analizu obrazaca potrošnje i korištenja resursa. 

Razviti znanje o raznim IT alatima. 

Učenici šestih razreda povezali su svoje znanje o cijelim brojevima i usvojili ishode:

MAT OŠ A.6.6. Prikazuje i primjenjuje cijele brojeve.

MAT OŠ A.6.7. Računa s cijelim brojevima.

MAT OŠ A.6.8.Primjenjuje potenciju baze 10 i nenegativnoga cjelobrojnog eksponenta.

MAT OŠ E.6.1. Prikazuje podatke tablično te linijskim i stupčastim dijagramom frekvencija. 

uku A.3.3. Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema.

ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.

osr B.3.2. Razvija komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima

pod A.3.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja

pod B 3.2. Planira i upravlja aktivnostima.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/mathematical-pathways-sustainable-goals/twinspace

Brojevni blic:

Lov na cijele brojeve u stvarnome svijetu:

Putovanje u svijet cijelih brojeva:

 

 

Izložba množenja i dijeljenja:

Cijeli brojevi u znanstvenom svijetu:

Odgovorna potrošnja:

Zeleni izaziv:

preskoči na navigaciju