ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Ivan Šaravanja, učenik 4.c razreda učiteljice Maje Šokota, uspješno je primijenio znanja stečena u školi te je pri susretu sa Sonjom Ivić, poznatom koautoricom Pčelice i Zlatnih vrata, udžbenika za hrvatski jezik koje koristimo u našoj školi, odradio jedan intervju te ga je podijelio sa nama.
U nastavku pročitajte intervju, a Ivanu hvala što je u svoje slobodno vrijeme tokom jesenskog odmora učenika, koristio naučen ishod razvoja komunikacijske kompetencije.
1. Koja Vam je bila najdraža lektira iz osnovne škole?
Dječji roman Emil i detektivi, Ericha Kästnera.
2. Koja Vam je najdraža Vaša napisana knjiga, slikovnica ili udžbenik s kojim se ponosite?
Ponosna sam i zadovoljna sa svime što sam napisala i što je došlo u dječje ruke. Pčelicu i Zlatna vrata istinski volim jer poučavaju djecu prihvaćanju, ljubavi i poštovanju. Posebno mi je draga slikovnica Uzbuna u moru jer ju je oslikao Davor Pauletić, učenik moga razreda. Tada je imao osam godina.
3. Kada ste se odlučila baviti ovim poslom tj. pozivom, kao djevojčica ili kad ste već postala zrelija osoba?
Učiteljica sam odlučila biti nakon drugog razreda srednje škole. Htjela sam sve što je kreativno: pisati, pjevati, glumiti, plesati, slikati, a to sve učiteljice i rade.
4. Zašto ima malo filmova koji prate gradivo?
Drago mi je da si me to pitao. Ljudi koji odlučuju o obrazovanju za cijelu Hrvatsku odredili su koliko će se vremena učitelji u školama poučavati o filmu, a koliko drugim sadržajima. Te odluke mi učitelji moramo poštovati. Stoga mnoge škole nude izvannastavne aktivnosti na kojima djeca mogu više naučiti o filmu, a i o drugim medijima. Film u školi povezujemo i uz književne tekstove. Uspoređujemo dječji roman (književno djelo) i film koji je snimljen prema književnom djelu. Važno je naučiti da su to dva različita medija i da svaki pripovijeda na svoj način.
Ponekad učitelji učenike vode u kino jer se film ne smije prikazivati bilo gdje. Za to treba dobiti dopuštenje, tj. pravo na prikazivanje. To se teško dobije, posebno ako je film novi. Uz pomoć naše urednice uspjele smo ipak doći i nekih novih filmova.
Rado slušamo glas djeteta i dopunjujemo udžbenike filmovima. Za jedan si i ti pomalo zaslužan jer si mi ovo pitanje postavio prošle godine. Ove te godine čeka više od petnaest filmova, a i jedan koji je tek igrao u kinima – dječji igrani film Kapa. Naći ćeš ga iza koda uz pjesmu Hrvatski Božić jer je riječ o božićnom filmu.
5. Volite li više čitati priče ili pjesme?
Volim i priče i pjesme.
6. Koje vrste priča najviše volite pisati?
Volim pisati priče o djeci i njihovim svakodnevnim radostima i brigama. Drago mi je i pisanje priča za slikovnice.