ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Naša škola se uključila u novi Erasmus+ projekt „Widespread School: Innovating Teaching Approaches Outside the Classroom“ (WIDESPREAD SCHOOL). To je trogodišnji europski projekt financiran iz programa Erasmus+ (KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education). Cilj projekta je transformirati obrazovanje prihvaćanjem EOC-a, naglašavanjem inovativnih metoda podučavanja izvan učionica i utjecajem na politike za stvaranje dinamičnih okruženja za učenje unutar zajednica.
Vremenik projekta je 9.9.2023. – 13.6.2026. a u projektu sudjeljuju naše učiteljice Renata Cvetkoski, Ivana Perić, Margarita Morić, Maja Šokota, Nediljka Nekić i Anita Šimac.
Projekt proizlazi iz iskustva “Scuola Diffusa” koja je nastala u Reggio Emiliji tijekom pandemije Covid-19 kao rješenje za promicanje nastavka nastave uživo tijekom zdravstvene krize.
Crpeći inspiraciju iz iskustva Scuola Diffusa, projekt ima za cilj revolucionirati metode podučavanja izvan tradicionalnih učionica promicanjem integracije pristupa obrazovanja izvan učionice (Education Outside the Classroom - EOC) unutar obrazovnog konteksta partnera, razmatrajući zajednice kao vrijedne obrazovne resurse i obogaćujući školske sustave.
Primarni ciljevi uključuju poboljšanje kvalitete osnovnog i nižeg srednjeg obrazovanja, jačanje kompetencija nastavnika i pozitivan utjecaj na učenike poticanjem ključnih kompetencija kao što su kritičko razmišljanje i kreativnost.
Očekivani ishodi uključuju stvaranje EOC alata za učitelje i nastavnike diljem Europe, promicanje profesionalnog razvoja za nastavnike, doprinos procesima odlučivanja o politikama i jačanje uloge donositelja politika i odluka u podržavanju inovativnih obrazovnih iskustava unutar školskih sustava.
Ukratko, cilj projekta je transformirati obrazovanje prihvaćanjem EOC-a, naglašavanjem inovativnih metoda podučavanja izvan učionica i utjecajem na politike za stvaranje dinamičnih okruženja za učenje unutar zajednica.