preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 679964
Ovaj mjesec: 5481
Ovaj tjedan: 1258
Danas: 114
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičke priče - eTwinning projekt
Autor: Ivana Perić, 6. 1. 2017.

U listopadu 2016. godine učenici 5.b i 5.c razreda uključili su se u eTwinning projekt ,,Matematičke priče".

Projekt je trajao dva mjeseca, a ciljevi projekta bili su:

- upoznati učenike s matematičkom povijesti
- smjestiti matematičke ličnosti i pojmove koji se uče na satu u povijesni kontekst
- identificirati povijesna razdoblja i smjestiti u njih najbitnije matematičke događaje
- upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati im mogućnosti njihova korištenja u različitim nastavnim predmetima
- upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske
- razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost.

Fotogalerija: Matematičke priče


Projekt se sastojao od šest aktivnosti koje su se izvodile tijekom prvoga polugodišta školske godine 2016./2017: 
1. Upoznajmo se – učenici su putem web 2.0 alata predstavili sebe i svoju školu, kao i svoj okoliš (listopad 2016.)
2. Matematika staroga vijeka - istraživanje početaka matematike u Grčkoj, Pitagorejaca, matematike u doba helenizma i postklasičnog doba; matematika starih Kineza i Indijaca, Egipćana (listopad i studeni 2016.)
3. Matematika srednjeg vijeka - i straživanje srednjovjekovne arapske i europske matematike te renesansne matematike (studeni 2016.)
5. Matematika novoga vijeka - istraživanje matematike novije notacije (prosinac 2016.)
6. Božićno druženje sudionika i razmjena dojmova i znanja temeljenih na izradi projekta. 
 

Rezulatati su sljedeći:

Učenici po završetku projekta mogu:
- objasniti što je povijest matematike
- objasniti koji su osnovni matematički događaji i ličnosti u povijesti matematike
- opisati i navesti povijesna razdoblja, te smjestiti matematičke događaje i ličnosti u spomenuta razdoblja
- ispričati matematičku povijesnu priču na način prilagođen uzrastu
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima.

 

Sudjelovali su učenici iz 34 škola iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije.

Za logo projekta izabran je prijedlog naše škole.

 

Pogledajte Prezi prezentacije naših učenika.

https://prezi.com/o4o46nooox2w/brojevni-sustavi-starih-civilizacija

https://prezi.com/lcqmdnfvzmmx/rimski-brojevi/

https://prezi.com/qaidt33kjevy/fibonnaci/

https://prezi.com/dl7fllcrt1j_/rene-descartes/

 

Radujemo se novom eTwinning projektu, Matematički izazovi, koji počinje u novom polugodištu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju