ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
U listopadu 2016. godine učenici 5.b i 5.c razreda uključili su se u eTwinning projekt ,,Matematičke priče".
Projekt je trajao dva mjeseca, a ciljevi projekta bili su:
- upoznati učenike s matematičkom povijesti
- smjestiti matematičke ličnosti i pojmove koji se uče na satu u povijesni kontekst
- identificirati povijesna razdoblja i smjestiti u njih najbitnije matematičke događaje
- upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati im mogućnosti njihova korištenja u različitim nastavnim predmetima
- upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske
- razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost.
Fotogalerija: Matematičke priče
Projekt se sastojao od šest aktivnosti koje su se izvodile tijekom prvoga polugodišta školske godine 2016./2017:
1. Upoznajmo se – učenici su putem web 2.0 alata predstavili sebe i svoju školu, kao i svoj okoliš (listopad 2016.)
2. Matematika staroga vijeka - istraživanje početaka matematike u Grčkoj, Pitagorejaca, matematike u doba helenizma i postklasičnog doba; matematika starih Kineza i Indijaca, Egipćana (listopad i studeni 2016.)
3. Matematika srednjeg vijeka - i straživanje srednjovjekovne arapske i europske matematike te renesansne matematike (studeni 2016.)
5. Matematika novoga vijeka - istraživanje matematike novije notacije (prosinac 2016.)
6. Božićno druženje sudionika i razmjena dojmova i znanja temeljenih na izradi projekta.
Rezulatati su sljedeći:
Učenici po završetku projekta mogu:
- objasniti što je povijest matematike
- objasniti koji su osnovni matematički događaji i ličnosti u povijesti matematike
- opisati i navesti povijesna razdoblja, te smjestiti matematičke događaje i ličnosti u spomenuta razdoblja
- ispričati matematičku povijesnu priču na način prilagođen uzrastu
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima.
Sudjelovali su učenici iz 34 škola iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije.
Za logo projekta izabran je prijedlog naše škole.
Pogledajte Prezi prezentacije naših učenika.
https://prezi.com/o4o46nooox2w/brojevni-sustavi-starih-civilizacija
https://prezi.com/lcqmdnfvzmmx/rimski-brojevi/
https://prezi.com/qaidt33kjevy/fibonnaci/
https://prezi.com/dl7fllcrt1j_/rene-descartes/
Radujemo se novom eTwinning projektu, Matematički izazovi, koji počinje u novom polugodištu.