preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 679963
Ovaj mjesec: 5480
Ovaj tjedan: 1257
Danas: 114
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Provedene radionice Obrazovanja za osobni razvoj Erasmus + projekta
Autor: Ivana Perić, 9. 6. 2017.

Učenici sedmih razreda s velikim su entuzijazmom sudjelovali u trećem modulu Education for development, tj. Obrazovanje za osobni razvoj, Erasmus + projekta THE NEW EDUCATIONS IN PROMOTING TRANSVERSAL SKILLS.

Aktivnosti trećeg modula osmislili su poljski partneri  - profesori Liceuma Ogólnokształcące im. Jana Matejke, a odvijale su se tijekom svibnja i početkom lipnja pod budnim okom glavne koordinatorice projekta profesorice matematike Anite Šimac, profesorice geografije Renate Cvetkoski te profesorice i stručne suradnice knjižničarke Ivane Perić. Svaka radionica odlikovala se bogatsvom učeničkih aktivnosti i sadržaja s temama bliskima djeci koje su premalo zastupljene u našem odgojno-obrazovnom sustavu. 


Tijekom četiriju tjedana provedeno je pet radionica koje su trajale od 60 do 90 minuta, a provodile su se četvrkom u popodnevnoj smjeni ili u korelaciji s nastavnim predmetima kada su teme to dozvoljavale (Engleski jezik, Hrvatski jezik, Sat razrednika).

Tema prve radionice pod nazivom Mapa tvojih snova (A map to your dreams) tehnika je vizualizacije u postizanju osobnog i profesionalnog uspjeha. Glavni je cilj radionice bio imenovanje vlastitih snova te njihovo pretvaranje u planove koje treba ostvariti, tj. dovesti u vlastitu realnost. Učenici su bili vrlo zainteresirani te su osnažili svoju želju za ostvarenjem svojih snova u bliskoj ili daljnjoj budućnosti. Radionicu je vodila prof. R. Cvetkoski. 

Uslijedila je radionica pod nazivom  Prihvaćanje samoga sebe, SWOT analiza (Make friends with yourself, SWOT). SWOT analiza najjednostavnija je ekonomska metoda lako primjenjiva u svakodnevnom životu za analizu samih sebe i okruženja u kojem se razvijamo. Ova metoda potiče razvoj jasnije slike o sebi i svojim mogućnostima čime jača samopouzdanje osobe te pruža i učvršćuje motivaciju za daljnje životne izazove. Radionicu je vodila prof. I. Perić. 

Treća radionica  pod nazivom Kako se suočiti sa javnim govorenjem (How to cope with public speaking) obradila je temu shvaćanja i prihvaćanja svojih prednosti, mogućnosti te rad na slabostima pri predstavljanju samoga sebe drugima što svakodnevno činimo u najobičnijim situacijama. Osvijestivši mogućnost upravljanja time kako će nas drugi doživjeti i doživljavati, učenici su se okušali u osmišljavanju javnih govora i govorenjem pred publikom pri čemu se poticala kreativnost i mašta u izlaganju. Radionicu je provela prof. I. Perić. 

Četvrta radionica pod nazivom  Upravljanje vremenom (Time management) vrlo je korisna za učenike kako u sadašnjosti, tako i u budućnosti. Cilj je bio da učenici shvate kako je svaka minuta njihova vremena dragocjena i da rasipanjem vremena na nepotrebne stvari rasipamo nepovratno svoju životnu energiju. Tijekom radionice okušali su se u primjeni različitih metoda upravljanja vremenom (npr. Eisenhowerova metoda)  i osvijestili važnost postavljanja prioriteta, samodiscipline i upornosti u njihovu ostvarivanju. Radionicu je provela prof. A. Šimac. 

Posljednja radionica pod nazivom Why do I need to work? održana je tijekom nastave u suradnji s profesoricom engleskoga jezika te je objedinila sve prethodne radionice. Učenici su shvatili da uzimajući u obzir svoje sposobnosti, snove, želje, vještine, te suočavanjem s vlastitim prednostima, korekcijom nekih nedostataka, možemo u životu raditi upravo ono o čemu sanjamo i ostvariti svoju egzistenciju na najbolji mogući način u izobilju svega što nas čini sretnima.

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju