ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Učenici 7.c razreda s profesoricom Anitom Šimac posjetili su Hrvatsku narodnu banku u petak, 30. studenoga 2018. godine. U okviru izvannastavne aktivnosti BankoMath Erasmus+ projekta INovA@škola učenici četiriju zadarskih osnovnih škola - Petra Preradovića, Zadarskih otoka, Šime Budinića i Bartula Kašića - uputili su se u Zagreb u ranim jutarnjim satima.
S velikim zanimanjem slušali su predavanje o Hrvatskoj narodnoj banci, njezinim ciljevima i zadaćama, tko čini Savjet Hrvatske narodne banke, komu i koliko često podnose izvješće, što je monetarna politika i sl. Također su proširili svoja znanja o postanku novca, a posebno zanimljivo bilo je saznati gdje se tiskaju hrvatske kune i vidjeti kako one nastaju, pakiraju se i distribuiraju. Predavanje je bilo edukativno i zanimljivo što pokazuje u potpunosti točno riješen kviz na kraju predavanja te veliki broj pitanja koja su učenici postavljali.
Svaki učenik za uspomenu je dobio Komplet optjecajnog kovanog novca te knjižicu Naučimo prepoznati sumnjive primjerke novca.
Nakon posjeta HNB –u i ručka posjetili su Tehnički muzej gdje su u Demonstracijskom kabinetu Nikole Tesle vidjeli i aktivno sudjelovali u nekim od Teslinih izuma kao što su okretno magnetno polje, Teslini visokofrekventni transformatori, brod s daljinskim upravljanjem i bežični prijenos energije.
Prošetali su rudnikom, saznali kako je teško i opasno bilo raditi u tim uvjetima. Za kraj su obišli odjel Prometna sredstva gdje su dobili sažet pregled povijesnog razvoja prometnih sredstava na kopnu, vodi i u zraku.
Učenici svih četiriju škola složili su se da im je putovanje bilo iznimno ugodno i korisno. Osim novih spoznaja, posebno je vrijedno i lijepo bilo družiti se s vršnjacima iz drugih škola.