ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Cilj ovog projekta je istražiti vezu između Održivih ciljeva razvoja i matematike. Kroz istraživanje, analizu podataka i aktivnosti rješavanja problema, učenici će razumjeti ulogu matematike u promicanju održivih praksi i odgovorne potrošnje te na taj način povezati Cilj održivog razvoja 12 (Odgovorna potrošnja i proizvodnja).
Ciljevi:
Detaljno istražiti Ciljh održivog razvoja 12 (Odgovorna potrošnja i proizvodnja) i njegovu važnost u stvaranju održivih zajednica.
Razumjeti smisao i značaj odgovorne potrošnje, uključujući smanjenje otpada, recikliranje i metode održive proizvodnje.
Prikupiti informacije o praksi odgovorne potrošnje i njihovom utjecaju na okoliš.
Istražiti kako se matematika može koristiti za mjerenje i analizu obrazaca potrošnje i korištenja resursa.
Razviti znanje o raznim IT alatima.
Učenici šestih razreda povezali su svoje znanje o cijelim brojevima i usvojili ishode:
MAT OŠ A.6.6. Prikazuje i primjenjuje cijele brojeve.
MAT OŠ A.6.7. Računa s cijelim brojevima.
MAT OŠ A.6.8.Primjenjuje potenciju baze 10 i nenegativnoga cjelobrojnog eksponenta.
MAT OŠ E.6.1. Prikazuje podatke tablično te linijskim i stupčastim dijagramom frekvencija.
uku A.3.3. Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema.
ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
osr B.3.2. Razvija komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima
pod A.3.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja
pod B 3.2. Planira i upravlja aktivnostima.
Brojevni blic:
Lov na cijele brojeve u stvarnome svijetu:
Putovanje u svijet cijelih brojeva:
Izložba množenja i dijeljenja:
Cijeli brojevi u znanstvenom svijetu:
Odgovorna potrošnja:
Zeleni izaziv: