preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
Tražilica
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 679938
Ovaj mjesec: 5455
Ovaj tjedan: 1232
Danas: 88
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Drugi međunarodni sastanak u okviru Erasmus+ projekta
Autor: Ivana Perić, 7. 11. 2023.

Drugi sastanak predstavnika partnera u Earsamus+ projektu pod nazivom Climate Change and STEAM Education in Classrooms (Project number: 2022-1-SE01-KA220-SCH-000088059) održan je u ponedjeljak, 6. studenoga 2023. godine od 10 do 16:45 u Knjižnici OŠ Petra Preradovića.

Tom je prilikom naša škola, kao jedan od partnera u projektu namijenjenu stručnom usavršavanju učitelja i njihovu cjeloživotnom obrazovanju, ugostila odgojno-obrazovne radnike i ravnatelje ustanova različitih razina (osnovne i srednje škole, sveučilište) te članove udruga iz Švedske (Arena Academy), Turske (Yenişehir Anadolu İmam Hatip Lisesi i Sustainable Innovative Practices Association), Portugala (Lusófona University) i Belgije (Campus De Vesten Herentals).

 


Na sastanku se razmatralo sve ostvareno u prvoj godini (osvrt, pregled, vrednovanje i administrativna pitanja) te obveze i vremenik u drugoj godini projekta (planiranje vremenika dovršavanja poslova vezanih za rad na MOOC-u/ mrežnom tečaju za odgojno-obrazovne radnike, stvaranju scenarija poučavanja, tj. digitalnog priručnika za provedbu nastave s učenicima o temama koje proizlaze iz problema klimatskih promjena).

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju