preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
Tražilica
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 680706
Ovaj mjesec: 6223
Ovaj tjedan: 617
Danas: 160
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kriteriji za ocjenjivanje vladanja
Autor: Nina Nekić, 6. 10. 2011.

Dragi učenici i roditelji,

 

Prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj školi uspjeh učenika prati se i ocjenjuje.

Učenici se ocjenjuju iz svakog nastavnog predmeta te iz vladanja. Ocjene iz vladanja su opisne: uzorno, dobro, loše.

Učenikovo vladanje ocjenjuje se praćenjem njegova odnosa prema radu, prema drugim učenicima, učiteljima i ostalim djelatnicima u školi, te prema školskoj imovini i širem društvenom i prirodnom okružju.

Prilikom upisa u srednju školu učenici mogu dobiti jedan bod ukoliko su u 7. i 8.razredu ocjenjeni iz vladanja ocjenom –uzorno-.

Naša škola je sastavila kriterije za pojedinu ocjenu vladanja i o pridržavanju tih kriterija ovisit će i ocjena.




Priloženi dokumenti:
KRITERIJI_ZA_OCJENJIVANJE_VLADANJA_OS_PP.pdf (147.66 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju