ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Studeni 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
TIM ZA KVALITETU OŠ PETRA PRERADOVIĆA ZADAR
Obrazovni sustav izuzetno je važan segment društvenog funkcioniranja, a njegova kvaliteta utječe na sva područja društva i na osobni razvoj pojedinca. Kvaliteta obrazovanja unaprjeđuje se i poboljšanjem kvalitete svake pojedinačne škole. Kako bi škole mogle poboljšati svoju kvalitetu, važno je utvrditi početno stanje, odabrati razvojne ciljeve i sustavno raditi na njihovu ostvarenju.
U procesu utvrđivanja stanja i odabira prioriteta, od izuzetne je pomoći samovrednovanje kao općeprihvaćeni proces u mnogim zemljama. Samovrednovanje polazi od ideje da svi oni koji sudjeluju u životu škole (učitelji i ostali djelatnici škole, učenici, njihovi roditelji, lokalna zajednica,…) najbolje poznaju prilike u školi, da su najkompetentniji za pronalaženje jakih strana škole, ali i za utvrđivanje mogućih nedostataka te da zajedničkim djelovanjem mogu utvrditi, a onda i ostvariti, važne ciljeve za unaprjeđenje kvalitete svoje škole.
Samovrednovanje škola je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg - školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.
Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:
• Koliko je dobra naša škola?
• Kako to znamo?
• Što učiniti da budemo još bolji?
Svrha je samovrednovanja:
• potaknuti otvorenu raspravu o kvaliteti odgoja i obrazovanja na razini škole sa svim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa (učitelji, roditelji, učenici…) te dobiti njihovo mišljenje o mogućim strategijama unaprjeđenja kvalitete
• uvidjeti koje su jake strane i koja područja rada treba unaprijediti
• razviti realističan i efikasan plan razvoja kao i strategiju za unaprjeđenje kvalitete rada škole koji će postati dio godišnjega plana rada škole
• omogućiti školi da na temelju razvojnoga plana nastavi sustavno praćenje kvalitete rada škole
Školska godina 2021./2022.
U našoj školi, Školski tim za kvalitetu broji 11 zaposlenika Škole
Ravnatelj: Ante Barać
Voditeljica Tima za kvalitetu: Sandra Vidić
Članovi Tima za kvalitetu: Ana Rodin,
Anita Šimac,
Branka Milardović,
Ivana Perić,
Nediljka Nekić,
Renata Cvetkoski,
Snježana Lovraković,
Višnja Klobučar,
Zdravka Gunjević.
Nakon provedenog anketiranja učitelja, roditelja i učenika tijekom lipnja i srpnja 2021. godine Tim za kvalitetu je na sjednici Učiteljskog vijeća 4. listopada iznio dobivene rezultate i analizu. Učiteljice Snježana Lovraković i Renata Cvetkoski su prisutnima izložili obrađene statističke podatke, ali i razvojne ciljeve te prijedloge za poboljšanje kvalitete škole. Osim novih prijedloga navedeni su projekti u kojima kao škola već sudjelujemo poput e-Twinning projekta, Wakelet škole, Steam tjedna, Erasmus projekata, Arete pilot projekta, Školski projekt: Godina čitanja, PIRLS istraživanje itd.
U nastavku fotogalerija sa sjednice =====>> Prezentiranje rezultata samovrednovanja na sjednici UV